Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Sport

imagescasx2mlm.jpgNagyon fontos a sportolás.Nem csak a kalória leadására, hanem a méregtelenítés.Fokozza a szív és a tüdő teljesítőképességét, csökkenti a vérzsír-szintet.Segítünk, milyen sportot válassz, és ha már sportolsz miért, és mire jó.

Séta: Azoknak ajánlott, akik még nem sportoltak intenzíven.Főként a lábakat mozgatja meg.De akik intenzíven sportolnak, azoknak sem árt meg, különösön egy nagyobb baráti körrel.imagescaw1l8ay.jpg

Futás: A futás megmozgatja a lábizmokat, karizmokat, hátizmokat és még a hasizmon is formáz.Ezt mindenkinek ajánlom.A kondíciót növeli.Sportok mellé pl.:tenisz, foci, aerobik, bicigli, tánc, kosárlabda, kézilabda, röplabda stb.imagescas15znq.jpg

Úszás: Minden izmodat megmozgatja, de nem terheli túl őket.Nem fogsz belefulladni a vízbe!images-7-.jpg 

Teniszezés: Az állóképesség nagyon fontos.Az összes izomcsoportot megmozgatja.Fejleszti a reflexet és erősíti a csontokat.imagescaryh55a.jpg

Tánc: A testtartásodat kihangsúlyozza.Fejleszti a figylemet és az össpontosítást.Olyan táncstílust válassz ami a legközelebb áll szívedhez.imagesca2jltzn.jpg

Kerékpározás: Erősíti a comb és vádli izmait.A legjobb friss levegőn biciglizni pl.: csláddal, barátokkal.Ha viszont rossz az idő és van otthon szobabiciglid megnyugodhatsz, mert nem kell kihagynod.imagescavv5n7g.jpg

Kosárlabda: Fejleszti az állóképességet és a reflexet./Magas növésű embereknek ajánlott./imagescablbl5q.jpg

Röplabda: Különösen a kart mozgatják meg.A reflexet fejleszti.imagescaxr7wdf.jpg

Kézilabda: A test minden izomrostját megmozgatja.imagesca90v2u0.jpg

Foci: Az állóképesség rettentően fontos.A folytonos futás a labdával és utána sok energiát és kitartást vesz igénybe.imagesca7561v3.jpg

 

 

 
 

 

Képgaléria


Utolsó kép


Elérhetőség

Levelezőlista



Archívum

Naptár
<< Szeptember / 2019 >>


Statisztika

Online: 1
Összes: 36932
Hónap: 283
Nap: 9